ELLINORELLA

ALOE VERA DRINKING GEL

Publicerad 2015-02-06 17:34:00 i Beauty and Health,

 
Jag fick hem den här aloe vera drycken idag och jag är faktiskt väldigt spänd på att börja använda den och se vad den kan göra. Den ska tydligen vara riktigt bra så ville ge den ett försök! Den här aloe vera drycken ska ha många positiva effekter på kroppen, både utåt sett och inåt. Bland annat har den en utrensande effekt, den ökar vår ämnesomsättning, den är uppiggande och näringsrik och dämpar tex sötsug. Jag har även läst att den kan bidra till att man inte blir lika frusen så jag håller tummarna för att det funkar på mig!
 
För övrigt är den här drycken i smaken peach (den finns i tre olika smaker) och kostar runt 355kr beroende på vilken smak man väljer!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ELLINORELLA

Välkommen hit! Mitt namn är Ellinore, dom flesta kallar mig för Ella. Jag är en glad och sprallig tjej på 19 år, går andra året på gymnasiet med inriktning - handel och trivs väldigt bra. Jag har ett stort intresse för kläder och mode, umgås mer än gärna med vänner, familj och pojkvän och allt som har med mat och godsaker att göra, faller mig i smaken. Är en riktigt gottegris med andra ord. Här på http://ellinorella.blogg.se/ kommer ni få ta del utav min mer eller mindre intressanta vardag i en småstad i ett fint Småland. Jag hoppas att ni gillar det ni ser och att ni kommit, för att stanna kvar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela