ELLINORELLA

HÄRLIG MÅNDAG

Publicerad 2015-02-09 23:34:09 i Daily - 19,

Den här veckan började bra - vaknade upp bredvid den finaste som finns, solen har varit framme i stort sett hela dagen, jag fick mycket gjort i skolan för en gång skull och det har varit cirka 10+ grader ute. Hur härligt är inte det liksom? En sån här måndag behövdes verkligen!
 
Nu ikväll har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, försökt bli av med förkyldningen som vägrar släppa och kollat runt lite på datorn och hittat lite fint som förhoppningsvis trillar ner i brevlådan om en vecka eller två, återstår att se!
 

Kommentarer

Postat av: Melinda

Publicerad 2015-02-10 00:15:11

gud så skönt att cykla :3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ELLINORELLA

Välkommen hit! Mitt namn är Ellinore, dom flesta kallar mig för Ella. Jag är en glad och sprallig tjej på 19 år, går andra året på gymnasiet med inriktning - handel och trivs väldigt bra. Jag har ett stort intresse för kläder och mode, umgås mer än gärna med vänner, familj och pojkvän och allt som har med mat och godsaker att göra, faller mig i smaken. Är en riktigt gottegris med andra ord. Här på http://ellinorella.blogg.se/ kommer ni få ta del utav min mer eller mindre intressanta vardag i en småstad i ett fint Småland. Jag hoppas att ni gillar det ni ser och att ni kommit, för att stanna kvar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela