ELLINORELLA

LISTA FÖR 2014 - EN MÅNAD FÖRSENT

Publicerad 2015-02-05 21:31:00 i Daily - 19, Questions/Answers,

Kan du beskriva året med tre ord?

Glädje, kämparglöd och kärlek.

Vilket var det bästa köpet du gjorde?
Jag skulle nog vilja säga mitt körkort. Jobbade ihop pengarna till det under sommaren och jag ångrar inte en sekund att jag la pengarna på just körkortet. Sen har jag ju självklart gjort andra väldigt bra köp vad det gäller kläder, smink, inredning osv men körkortet toppar bästa-köpet hur som helst!

 

Vilken sång/låt/melodi kommer påminna dig om året som gått?
Svår fråga, kommer oftast inte ihåg namnet på låtar men UFO- Vigiland, Ravers Fantasy - Radio mix och Rock The World - Bubbles har alla en härlig koppling till året.

 

Vem har du tillbringat mest tid tillsammans med?
Otto och familjen, även klasstjejerna såklart! Utöver det är det min fina vän Frida!

 

Är det något som du blivit bättre på?
Att verkligen våga tro på mig själv är något som jag faktiskt blev mycket bättre på under året. Jag har alltid haft svårt med att verkligen våga tro på mig själv, jag brukade ofta strunta i saker för att jag inte trodde att jag skulle klara av det, att jag helt enkel skulle misslyckas. Men året gjorde mig som person så himla mycket starkare. Jag har tänjt på mina egna gränser, utsatt mig själv för saker som jag vet att jag tycker är jobbigt men som jag vet att jag kommer klara. Jag har visat mig själv att även jag kan och att jag inte behöver tvivla på mig själv.

Gjorde du något under året som du aldrig gjort tidigare?
Jag sommarjobbade en hel sommar, jag besökte Rhodos och jag tog körkort.


Vad var extra bra med/under året?

Väldigt mycket! När man har så himla fina människor runt omkring sig blir det mesta extra bra, faktiskt! Jag är så otroligt glad och tacksam över att ha så fina människor runt omkring mig varje dag. Ni är guld värda allihop!


Lärde du känna några nya människor?

Ja det gjorde jag faktiskt och det är jag så himla glad för, nya bekantskaper är alltid roligt!

 

Vad kommer du sakna från 2014?
Att få vara tonåring kanske, i år börjar ju livet som "vuxen".


Vad önskar du att du möjligtvis hade gjort mer under året?
Lite mer spontana saker tror jag! 


Bästa minnet från 2014?
Jag har väldigt många bra minnen från året såklart, men när min tredje lillebror Hugo kom till världen är helt klart det bästa, utan tvekan! Han har tillfört/tillför så otroligt mycket glädje och kärlek till familjen. Han är en riktigt glad och sprallig kille!

Vad spenderade du mest pengar på?
Körkortet vilket ni säkert förstår men även på kläder och mat, ungefär som vanligt haha!

 

Vilken var den bästa boken du läste under året?
Jag läste två bocker som blev mina favoritböcker genom alla år, nämnligen två böcker utav Isabella Löwengrip. Egoboost - Blondinbellas överlevnadsguide för unga tjejer och Isabellas hemligheter - Så tog jag huudrollen i mitt eget liv. Har ni inte läst böckerna så rekommenderar jag er starkt till att göra det, dom är hur bra som helst!

 

Hade du ett förhållande under året?
Ja det hade jag och har fortfarande - med världens finaste kille.

 

Gjorde något dig riktigt glad?
Att jag efter mycket slit tog mitt körkort. Det var jag så himla värd.

Vart reste du under året?
Resan till Rhodos är den resan som jag gjorde utomlands och resor till städer som Göteborg, Norrköping och Karlskrona gjorde jag inom Sverige!

 

Vad tänker du göra annorlunda i år?
Vara lite mer spontan, våga upptäcka mer och verkligen ta vara på små som stora chanser och möjligheter!

 

Tror du att 2015 kommer bli lika bra som det gångna året, 2014?
Det är mycket möjligt, men 2014 var ett väldigt bra år så 2015 har mycket att leva upp till!

 

Vad har du för planer inför 2015?
Dom är många. Jag ser fram emot att få se vad det här året har att erbjuda!

Kommentarer

Postat av: Fridis

Publicerad 2015-02-11 22:53:10

du är värd all lycka i världen ellabella <3 love you

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ELLINORELLA

Välkommen hit! Mitt namn är Ellinore, dom flesta kallar mig för Ella. Jag är en glad och sprallig tjej på 19 år, går andra året på gymnasiet med inriktning - handel och trivs väldigt bra. Jag har ett stort intresse för kläder och mode, umgås mer än gärna med vänner, familj och pojkvän och allt som har med mat och godsaker att göra, faller mig i smaken. Är en riktigt gottegris med andra ord. Här på http://ellinorella.blogg.se/ kommer ni få ta del utav min mer eller mindre intressanta vardag i en småstad i ett fint Småland. Jag hoppas att ni gillar det ni ser och att ni kommit, för att stanna kvar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela