ELLINORELLA

MITT SPORTLOV

Publicerad 2015-02-22 17:09:00 i Daily - 19,

Jag startade mitt sportlov med en mysig fika på espresso house tillsammans med Rebecca, behövligt prat och framtidsplaner! / Söndagen började med ca 7timmars jobb följt av bio tillsammans med Tessan och Frida. Vi kollade på Fifty Shades of Grey och även jag tyckte att filmen var otroligt bra! Efter filmen fortsatte vi till briggen där vi mötte upp Otto, Andreas och Coffe och spenderade ett par timmar där med härlig musik, gott att äta och bra sällskap!
 
I måndags åkte jag, Frida och Tessan ut till fina Gränsö då det stod spa på schemat som Frida fått utav oss i födelsedagspresent. Vi hade tre väldigt härliga timmar där ute och kunde nog nästan inte haft en bättre eftermiddag, så himla avslappnande och härligt! På kvällen åkte vi tre + våra fina grabbar ut till Frida i Gamleby där vi spenderade kvällen och natten med jätte god hemmagjord pizza, BJ-glass, godis, komedi film och tv-spel!
 
Här över ser ni bild på den super goda oxfilé pastan som jag åt i tisdags då jag, Tessan och ett gäng grabbar kollade fotbollen på morella. En riktigt mysig kväll! / Onsdagen spenderade jag till en början nere på stan med mamma och mina bröder, hittade lite bra saker som jag visar er ikväll! På eftermiddagen åkte jag till Otto, vi åt god middag, åkte och handlade lite gott och spenderade sedan kvällen framför fotboll med BJ-glass och chips och dipp. Myspys!
 
I fredags åkte jag, min mamma och min minsta lillebror ner till Växjö för att hälsa på lite släktingar. Vi var bland annat och hälsade på min gamlamormor och andra släktingar vi inte träffat på länge, åt jätte goda middagar, hade BJ-mys (är nog beroende tror jag), var ett x antal timmar på Grand Samarkand där vi shoppade, strosade runt och lunchade/fikade. Mello-mys med godis hann vi också med och lite annat smått och gott. Vi hade med andra ord en riktigt bra helg i Växjö, så himla skönt att bara få komma iväg lite hemifrån ibland!

Kommentarer

Postat av: Oslofru

Publicerad 2015-02-23 15:42:01

Vilket härlig sportlov! :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ELLINORELLA

Välkommen hit! Mitt namn är Ellinore, dom flesta kallar mig för Ella. Jag är en glad och sprallig tjej på 19 år, går andra året på gymnasiet med inriktning - handel och trivs väldigt bra. Jag har ett stort intresse för kläder och mode, umgås mer än gärna med vänner, familj och pojkvän och allt som har med mat och godsaker att göra, faller mig i smaken. Är en riktigt gottegris med andra ord. Här på http://ellinorella.blogg.se/ kommer ni få ta del utav min mer eller mindre intressanta vardag i en småstad i ett fint Småland. Jag hoppas att ni gillar det ni ser och att ni kommit, för att stanna kvar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela