ELLINORELLA

SÖNDAG

Publicerad 2015-02-01 16:21:00 i Daily - 19, Workout,

Det är redan första februari idag och jag undrar lite över vart hela januari tagit vägen? Det har gått så otroligt fort. Men januari var en riktigt bra månad och som innehöll väldigt mycket trevligheter. En bra start på 2015!

Idag tog jag mig en sväng till gymmet efter en skön sovmorgon. Har inte tränat ordentligt på jag vet inte hur länge så kände att det fick vara dax nu. Blev inget långt pass men kändes skönt att röra på sig efter alla dessa mängder med godsaker som jag stoppat i mig den senaste tiden. Gottegris som man är..


Nu ska jag strax ta bussen bort till Malin för ett fika häng. Var otroligt länge sedan så ska bli väldigt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ELLINORELLA

Välkommen hit! Mitt namn är Ellinore, dom flesta kallar mig för Ella. Jag är en glad och sprallig tjej på 19 år, går andra året på gymnasiet med inriktning - handel och trivs väldigt bra. Jag har ett stort intresse för kläder och mode, umgås mer än gärna med vänner, familj och pojkvän och allt som har med mat och godsaker att göra, faller mig i smaken. Är en riktigt gottegris med andra ord. Här på http://ellinorella.blogg.se/ kommer ni få ta del utav min mer eller mindre intressanta vardag i en småstad i ett fint Småland. Jag hoppas att ni gillar det ni ser och att ni kommit, för att stanna kvar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela