ELLINORELLA

TORSDAG

Publicerad 2015-02-05 20:24:01 i Daily - 19, Food and Goodies,

Idag vaknade jag upp med halsont och täppt näsa vilket inte var så jätte kul eftersom jag i stort sett var "fri" från det igår.. Nu i eftermiddags kände jag mig lite bättre så åkte bort till actic för ett ben-pass tillsammans med Malin. Riktigt kul men ovant! 

Nu har jag precis ätit en väldigt sen middag, gjord utav mig själv. Händer inte allt för ofta, är så dålig på att laga mat haha. Men idag gick det faktiskt bra och jag fick ihop en bamse tallrik, passade bra till en vrålhungrig Ella!

Kommentarer

Postat av: Julia Benson

Publicerad 2015-02-05 20:31:43

Ser riktigt gott ut! Hoppas du inte blir lika förkyld som jag varit. Kram!

Postat av: ɑ n n i k ɑ

Publicerad 2015-02-05 20:41:36

Mums :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ELLINORELLA

Välkommen hit! Mitt namn är Ellinore, dom flesta kallar mig för Ella. Jag är en glad och sprallig tjej på 19 år, går andra året på gymnasiet med inriktning - handel och trivs väldigt bra. Jag har ett stort intresse för kläder och mode, umgås mer än gärna med vänner, familj och pojkvän och allt som har med mat och godsaker att göra, faller mig i smaken. Är en riktigt gottegris med andra ord. Här på http://ellinorella.blogg.se/ kommer ni få ta del utav min mer eller mindre intressanta vardag i en småstad i ett fint Småland. Jag hoppas att ni gillar det ni ser och att ni kommit, för att stanna kvar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela